dijous, 9 de desembre del 2010

El pont del David Pons

ei!

Aquest pont he disfrutat molt de les hores extres de són que hi ha hagut, encara que marcades per alguns trastorns nocturns importants. He sortit quasi cada nit amb els amics, i ens ho hem passat d'allò més bé rient i consumint substàncies eroticofestives. Però també he treballat, doncs amb l'Àxel i el Quim vam haver d'acabar un treball de socials sobre la revolució francesa. 
El dissabte vam veure pel·lícules i jugar a la wii a casa meva, doncs els meus pares no hi eren.
El dilluns vam anar amb l'Àxel, el Juanma, l'Ot i uns quants més pel parc Catalunya i, mlagrat tot, vam aconseguir arribar a casa a l'hora acordada amb els pares. Dimarts a la nit vaig sortir amb l'Àxel, a la tarda i a la nit. A la tarda vam anar a provar instruments i comparar preus i a la nit vam anar a donar una volta per Sabadell. Finalment, el dimecres vam quedar al matí amb el grup del treball de socials per acabar de polir-ne els últims detalls i, a la tarda, vaig anar a l'"snoocker" amb uns amics.
En fi, va ser un gran pont, d'allò més memorable!

A continuació un video d'una cançó que defineix perfectament el meu pont:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada